عادل عبد الموجود
علمتنى التجربة الف
معنى للتسامح
بس برضه علمتنى
فيه ضرورة الغضب
وان فى سيل التسامح
نقمة بيدوقها البشر
يعنى ايه كل اللى يغلط
ننسى ونقول المسامحة
يومها تتكرر بجاحته
غلطة جاية وغيرها رايحة
اللى يغلط غصب عنه
يبقى لازم يعتذر
واللى بيفرط فى حقه
وجوة نفسه يفتكر
انت طيب يبقى واهم
ربنا قال الخلايق :
لجل ما اغفر يبقى توب
وانوى تتبرأ لربك
ألف مرة م الذنوب

0 تعليقات
إرسال تعليق